Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

Kuala Lumpur

Onze laatste nacht in Australie was rommelig voor Ed, Jenny en Viggo. Viggo is , ziek geworden. Spugen en koorts dus we konden weer wassen. Mona en Jenny en Jara 's ochtends nog maar even de stad ingegaan, zodat Ed en Viggo nog wel wat konden slapen. Daarna op naar de luchthaven, ging prima. Op de luchthaven ingecheckt en daarna door de immigratie. Daarna kon je de tax terughalen, nou dat duurde best lang, zeg meer gewoon erg lang, waardoor we rap door de beveiling moesten, hard doorlopen naar de gate waar je gelukkig als je met kinderen reist niet in de rij hoeft, dus we liepen regelrecht het vliegtuig in. Daar super goed ontvangen door het personeel van Maleisie airlines. Meteen de baby maaltijden, luiers etc voor Jara. Het eerste gedeelte van de vlucht was Jara nog aan het ravotten, maar uiteindelijk viel ze toch in slaap en kon ze in het babybakje liggen. Viggo daarentegen sliep eerst even waardoor hij zijn eten mistte, maar toen hij wakker werd moest hij weer spugen en tja helaas niet de wc gehaald, halve vliegtuig onder en hijzelf en Ed. Gelukkig daarna viel hij weer in slaap. Op Kuala Lumpur aangekomen door de migratie koffers gedumpt en op naar het centrum met de kLIA expres, de trein. Top geregeld. Gezien de tijd besloten we een taxi te nemen van Central naar het hotel. Jenny had wel geld gepind, maar wist niet hoeveel het waard was. Taxi kostte 30 ringit wat een dag later wel geteld 7 euro was. Top!
Maar het beste was toch wel bij het hotel aangekomen dat de kamers weer waren geupgraded naar een club room en een club suite. Heel naar allemaal.

De volgende dag begonnen met een super goed ontbijt! Heel luxe allemaal. Viggo moest nog niets. Jenny en Mona zijn daarna naar een shopping mall geweest en de kids in het hotel gebleven. Straks even zwemmen en daarna naar chinatown..