Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

Perth city

Wat waren we rozig zeg van ons uurtje zwemmen. Kids lagen dan ook al om kwart over 6 in bed. En wij waren aan het vechten tegen onze slaap. Maar we hebben het weten te redden tot 9 uu, joehoe!! Heerlijk geslapen in onze cabin, zeker omdat we s nachts de regen hoorden. En dat bleef de hele nacht zo en de halve ochtend. Dus rustig op gestart en daarna naar het centrum gereden naar de Harbour Tower outlet shopping. Helaas kon onze auto niet in de parkeer garage maar gelukkig mochten we van de manager op de laad plaats staan. De tower was echt top, super goedkoop en erg leuke kleren en schoenen gekocht. Daarna de kosten betaald voor het parkeren, we hebben er zo'n 4 uur gestaan, kosten wel geteld 4 hele dollars!! Top stad.

Op naar het hotel, was goed te vinden. Daar aangekomen de melding dat 1 kamer was geupgraded naar een suite! Nou heel vervelend allemaal. Vervolgens de stad maar weer ingegaan opzoek naar uggs en crocs voor Viggo. 2e gevonden, 1e gaan we morgen nog weer even kijken. Wel al de handschoenen gezien hoor Mariet, dus maak je geen zorgen Komt in orde!

Morgen de auto inleveren....

gr

eku

Bedankt dat we mochten mee kijken tijdens jullie vakantie, het was geweldig om te lezen wat jullie allemaal meemaakte zo onderweg. geweldig!

Marieke

Super. Het is hier nu deze week even zomer, maar ze voorspellen een koude winter dus die handschoenen komen goed van pas, tot gauw.

Elly Visser

Ik heb genoten van jullie belevenissen. Hoop dat jullie een goede thuisreis hebben. Helaas aan alle mooie dingen komt toch 'n eind. Tot gauw. Groeten Elly.