Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

eindbestemming behaald

Onze eerste dag in Kalbarri niet zoveel gedaan, beetje rondgelopen. Toen we naar bed gingen was het wel wat
fris, maar dat was niets in vergelijking met de nacht, jeetje wat was het koud zeg! Gelukkig scheen de zon de volgende ochtend weer. Op naar het NP. De route er naar toe was over een gravel road, welke voor iedere auto beschikbaar was, echter zagen wij het I10tje van Co en Mona hier toch echt niet overheen gaan, zelfs Ed zou niet met zijn auto het gedaan hebben. We zijn eerst naar de Nature Window gegaan. Het was een stukje lopen dus Jara op de rug bij Jenny.
Bij de window aangekomen waren er uiteraard al wat mensen en wat je zou verwachten, foto's maken van de window, maar nee ze maakten foto's van Jara. Ze vonden het zo'n mooi gezicht zo'n klein mensje op de rug van haar moeder. Wij hebben uiteraard wel foto's gemaakt. Werkelijk prachtige uitzichten. Daarna nog even naar de lookout. Mooi maar niet spectaculair. Daarna doorgereden naar de Z bend, wat een gorge was in de vorm van een z, nou deze hebben wij niet ontdekt maar het was wel mooi.
's middags naar een rainbow jungle center gegaan. Hier zijn alle soorten vogels welke er zijn in Australie bij elkaar.
Erg mooi, er was een gedeelte waar de vogels gewoon vrij rond vliegen en waar je door heen kon lopen. Erg leuk en mooi. Jara keek haar ogen uit. Helaas moesten we wel even schuilen voor een stortbui. Daarna bij de tent aangekomen kwamen we tot de ontdekking dat we waren vergeten deze dicht te doen en tja alles nat. Lang leven de drogers op de camping. De dag erna wederom een koude nacht een rustdag gehouden. Met de kids naar een speelpark gegaan. Lang leven de lol, Viggo in zijn element. 's Avonds zijn we uiteten geweest. Heerlijk.
De dag erna richting Cervantes gereden, onderweg gestopt in Geraldton. De grootste stad die we tot nu toe hadden gezien.
Dus ook de grote M. Kijk papa, de speeltuin, omschreef Viggo deze Mc donalds. Dus even een bakkie gedaan en
daarna heerlijk geshopt, Ed en Jenny weer wat kleren rijker. Boodschappen gedaan en gezien de tijd even wat gegeten bij de Mac en weer onderweg.
In Cervantes was het behoorlijk fris, Ed keek de weersvoorspelling voor Perth en het zou er zondag nacht zo'n 6 graden zijn. Nou dit leek ons even te gek worden en aangezien we 2 weken geleden al gepland hadden om een dag extra in het hotel te blijven leek het ons wel een idee om de nacht ervoor een cabin te huren. Dus Jenny de volgende dag op naar het informatie centrum. Gelukkig was er nog een cabin te vinden in Perth. Dus dat werd nog maar 1 nacht in de tent.
Toen naar de Pinnacles gereden, wat een rare gewaarwoording was dat. Opeens uit het niets een soort van woestijn achtig gebied met allemaal zandstenen, Heel mooi. Er was een autoroute van 4 km er door heen. Erg leuk en mooi. Weer op de camping grote opruiming gehouden, jeetje wat kan een mens verzamelen in 4 weken tijd. Maar goed alles weer opgeruimd en schoon voor
de laatste rit naar Perth, waar we vandaag zijn aangekomen in onze cabin. Wat een luxe weer, gewone bedden, keuken, bank, tv.
Mona en jenny even boodschappen gedaan, wat nogal een zoek tocht bleek te zijn. Het grootste winkelcentrum welke ons was aangeraden van de camping uit was dicht, dus toen op zoek naar een ander. Gelukkig snel gevonden. Daarna zijn we gaan zwemmen in het verwarmde zwembad van de camping, heerlijk. Morgen op naar het hotel, 2 nachten daar en dan begint onze terug reis alweer.
Wat zijn deze weken om gevlogen zeg en wat hebben we veel gezien en veel gereden KM teller staat op 6140 en we moeten nog een aantal km....

lia en jos

Wat ruim 6000 km gereden En zo te lezen hebben jullie enorm
genoten en wat is het goed gegaan! Heel veel gr. vanaf de tjotter!

de Graggies

Jeetje, komen jullie alweer bijna thuis......Ja wat vliegt die tijd.Gelukkig hebben jullie er wel van genoten en weer een prachtige reis achter de rug!
Nog een paar fijne dagen Perth en dan weer naar huis.........Alvast een hele goede reis toegewenst van ons allemaal. XXXX

Jan en Cobie

Geweldig al die verhalen een heel goede reis terug en probeer dan maar weer aan het hollandse ritme te wennen!!!!

de spruijtjes

Hey, wat een verhaal weer. De tijd is inderdaad snel gegaan, maar wij zullen toch weer blij zijn als iedereen weer op NL grond is. Papa sms-te vanaf vliegveld en komt morgenavond langs, tenminste als er geen vertragingen zijn. Ik heb Leo gesproken en hij brengt vrijdag de auto naar ons. Deze week wordt het zowaar een beetje zomers in NL. Geniet nog eventjes en we zien jullie zaterdag. (jippie!) Dikke kus van ons allemaal.

Dennis en Sammy

Hallo Aussies, mooi te lezen en te zien wat jullie allemaal zien daar aan de andere kant van de wereld! Hier is er eindelijk ook wat redelijk weer, dus een mooie nazomer. AZ heeft vandaag met 2-1 van Feyenoord gewonnen en staan nu aan kop Ed, door een doelpunt van Brett, je weet wie die Aussie;) Geniet nog even lekker! liefs Dennis en Sammy

Jan &Anneke

Hallo allemaal,

Naar jullie verhalen te lezen is het weer een geweldige vakantie geweest.Nu nog even een tussenstop en dan de vliegreis terug naar huis.Wij zitten in Rotjeknor (nog niets aan de hand) dus blijven nog even, hopen dat het gauw komt.Een goede reis naar huis en tot ziens.

gr J A