Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

laatste 24 uur in aussy

hallo,

Hier nog even een laatste update van onze trip in aussy. We hebben een heerlijke nacht doorgebracht in ons hotel met regen geluid op de achtergrond. We zijn zo blij dat we er voor gekozen hebben om een nacht eerder in het hotel te gaan. Vanmorgen eerst lekker ontbeten en daarna hebben speciaal voor Viggo de bus gepakt naar het centrum. Laat nou toch net op de stopplaats van de bus een heel groot shoppings gebied zijn, dus de dames konden gelijk los. We hebben vandaag wat afgeshopt ik wist niet dat er zoveel tekoop was op 1 dag. (viel eigenlijk wel mee nu, kon ik ook weer wat nieuws uitzoeken.) o ja voor de uggs liefhebbers wanten en kleine uggs zijn geregeld.

Na het shoppen in het ochtend programma zijn we terug gekeerd naar het hotel waar Viggo en Jara even toe waren aan een schoonheids slaapje terwijl oma een oogje in het zeil hield konden Jenny en ik de auto+aanhanger gaan inleveren bij campabout oz. Dit was een klein ritje van een 15 minuten dus dat viel mee.

Na terug komst in het hotel en de kinderen weer wakker waren gingen we op Viggo's verzoek een grotere rit maken met de bus door het centrum. (de man zit in de bus alleen maar te stralen en natuurlijk alleen maar te praten.) Jenny had een rit opgezocht dat we ons konden laten afzetten bij de PC Hoofd van Perth en dit was ongeveer een rit van een half uur dus wij blij en Viggo door het dolle heen. Na nog wat geshopt te hebben hoe kan het ook anders een restaurant opgezocht en heerlijk gegeten. Jacco (Spruijt) als de spareribs express de volgende keer dicht is heb ik nog een heel goed adresje (ik weet alleen niet of ze ook bezorgen)

nou wij gaan zo onze laatste nacht in en dan morgen komt er echt een eind aan als dit moois in Aussy. dan nog even 2 dagen in kaule lumpur vertoeven en terug naar huis. Waar wat ik begreep sommige mensen met smart op ons zitten te wachten.(lijkt mijn stug maar ja het zal wel.)

gr. de nog net aussy gangers.

Ps. weet iemand de openingstijden van Lee?? (Viggo smacht naar een kaassouflé)

Reacties

Reacties

co

hoy aussie gangers(net nog denk ik).zit thuis even alles nog door te lezen.fantastisch allemaal.moos kijk in malysie ook even voor de 2andere guppies,bericht gelezen.zaterdag zie ie jullie op schiphol.geniet nog even lekker in kuala lumpur.goede vluchten.dikke kussen

Gerda en Jaap

Hoi vrienden . Heb net alles nog eens op me gemak zitten door te lezen . Wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben , kunnen Co en ik niet aan tippen denk . Terwijl wiij ook lekker cultureel bezig zijn gewwest . Onze reis was ook echt fantastisch hoor erg genoten . Ook weer heelijk thuis geslapen. Hier nu ook lekker weer 20 gr en droog. We hopen dat jullie nog ff lekker genieten in Kuala Lumpur. Kan je bergen Rolexen kopen Ed , voor weinig. Zien jullie gauw .Gr Gerda en Jaap.

de Spruijtjes

Viggo trek in een kaassoufle, jullie niet in een carpaccio van de kolonist, zaterdagavond? We zien het wel. Ik zal in ieder geval vrijdag even naar jeroen de vries rijden voor wat lekkere vleeswaren. Geniet nog even van de laatste aussy uurtjes en heel veel plezier in Kuala Lumpur.

Ab en Marja

Wat hebben jullie veel gezien zeg geweldig. Veel plezier in kuala lumpur en goede reis terug. We kunnen jullie nog net even zien. Wij gaan zondag naar Frankrijk. Co was gister gezellig te eten , wat heb hij ook een pracht vakantie gehad. gr. Ab en Marja xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!