Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

Singapore

Zo deel 1 van de reis zit erop....

De planning was dat Jara en Viggo zouden gaan slapen, maar jullie raden het al, dit was niet het geval. Viggo viel inslaap om 00.00 uur en Jara heeft van 1 tot 2 geslapen en dacht dat het toen wel klaar was, zoveel mensen ook op de slaapkamer...Maar goed om 6 uur dacht ze toch nog maar even 2,5 uur te slapen, helaas voor Ed en Jenny geldde dit niet. Zodoende dat we nu danook gaan proberen eenkamer te vinden om nog wat te slapen aangezien de volgende vlucht om 22.00 uur (singaporetijd) gaat.

Groeten van ons

co

mona dat is geen goed bericht.heb jij nog geslapen? hoop dat jullie nog gauw wat uurtjes in kunnen halen.ed -az 6-0.altidore wereldspits.geef guppies evengoed even een knuffel.groetjes

jenny

Hey pap

Mam heeft evengoed wel wat geslapen hoor, en net ook nog in het hotel. Nog een kleine 1,5 uur en dan gaan we weer.
xx

Madelon

Oh oh, ja dan is het best ver en lang. Hoop dat het tweede gedeelte beter is verlopen en dan nog a-klimatiseren! Vergeleken met hier is het tropisch! xx

Marieke

Verrassing hier al het eerste berichtje uit Zuidschermer
Marieke wilde weten of het makkelijk was er ook wat op te zetten. Hierbij groetjes en goede reis verder.

Dennis en Sammy

Dag Aussies, hopelijk hebben jullie alweer wat meer slaap gehad en hebben jullie een goede verdere reis naar Australië.Viggo en Jara jullie moeten je vader en moeder en oma niet zo wakker houden he;)

Disfruten mucho su viaje!! esperamos que se pase rapido el tiempo aca y regresen bien.

Liefs y con amor Dennis en Sammy

de Graggies

Als het goed is zijn jullie al gearriveerd.Hopelijk toch nog een goede reis gehad?
Bij deze willen wij jullie (=fam. Verstegen) nog een heel plezierig verblijf toe wensen Down Under!!!!!!!
Dat jullie maar hele mooie dingen mogen gaan zien in dat prachtige land..................Wij dromen nog maar een tijdje! Veel vakantie dus met z'n allen!Doe voorzichtig en kom weer heel terug.
Liefs xxx van de Graggies

de Graggies

Fijne vakantie dus en veel plezier!!!!!!!!!

ab en marja

hallo lieve allemaal'jammer dat jara het niet zo leuk vond. maar jullie zyn er gelukkig. heel veel plezier en kyk a.u.b goed uit. bedankt voor het kado het was gezellig ab zyn verjaardag. liefs ab en marja xxxxx

Ab en Marja

Lieve allemaal. Genieten jullie nog lekker? Wat een belevenis he. Mooie foto s om jaloers op te worden. We gaan morgen nog even naar Co om een koppie voor dat hij dat hij weg gaat. Heel veel plezier dikke zoen Ab en Marja