Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

Darwin

Zijn we weer!! Helaas het 2e gedeelte van de reis vond Jara ook niet zo;n leuk idee. Heeft de meeste tijd lopen klieren en slapen ho maar. Viggo daar en tegen erg zoet met zijn dvd speler. In het hotel aangekomen, op de luchthaven en transport naar het hotel liep perfect, was er helaas nog geen kamer vrij. Dus eerst maar even ontbeten en gezwommen, daarna kon Jara het echt niet meer volhouden om wakker te blijven en viel als een blok in slaap in haar wagentje. Gelukkig kregen we rond half 10 de sleutel van 1 kamer dus konden we heerlijk slapen. We gaven ons 4 uurtjes om te slapen, wat volgens Mona nog wel 12 uur kon duren...

Vervolgens zijn we naar Gullys gegaan om vissen te voeren, erg leuk maar behoorlijk toeristisch wat ons betreft. Daarna heerlijk gegeten en op tijd naar ons bed. Wat redelijk ging, kids van 00.00 uur tot 03.00 in de weer. Mona was ook nog wakker van 3.00 tot 6.00 uur heerlijk de jetlag. Vanochtend rond 9 uur wakker even ontbeten en weer het stadje in gelopen.

Straks nog maar weer even zwemmen en wellicht vanmiddag nog even naar Mindil market. Morgen de auto op halen en kan het avontuur beginnen.

Wellicht niet nodig om te vermelden, aangezien het geloof ik bij julie k weer is. 33 graden, strak blauwe lucht.....of te wel heerlijk vakantieweer!!

x van ons

Marleen,Rinie,Wim

Zo jullie hebben lekker weer dus Wij regen niet normaal
Word bijna jarloes op jullie
Verder hoop dat jullie deze weken ook weer beter gaan slapen En Jara werk ook ff mee Anders komen je ouders en oma geproken van de reis terug
Dat kan niet hoor Nou geen zonnige groetjes Maar regen achtige groetjes van ons

kaj

ik mis julie.ik hep gister gevoetbalt.me niewe kicksen loopen lekker.heel veel plsier. dik kus kaj

De Spruijtjes

Wrijf de 33 graden er maar in. Heel veel plezier en houd ons op de hoogte. Dikke kus van ons

Fam. Spaansen

Jeetje nu kan de vakantie echt beginnen wij landen net op Schiphol 14 graden en regen drama dus. veel plezier x ons

Jaap.Gerda

Probeer het nog een keer vanmiddag mislukte het.

Gerda en Jaap

Weet nu hoe het moet. Gerda moest om 20.00 tenissen. Dus ik heb al lekker wat klaar gelegen . Wat ook mee moet op reis . Het slapen word aldoor beter straks hoor.(denk). Wel lekker weer bij jullie . Was vandaag redelijk droog . Auto cross was weer afgelast. Jammer hoor. Las dat jullie morgen de auto gingen halen. moet morgen een paar dagen wortelen rijden . Net ff een mooi klusie voor Jaap. Hoor jullie wel gauw weer. Kunnen jullie Ed een beetje de baas blijven? Veel plezier.

Dennis en Sammy

Dat klinkt nog eens lekker die 33 graden!Kon er maar iets van die temperatuur naar ons toekomen;) Voor Ed, AZ heeft gister 3-0 gewonnen bij Groningen, dus die gaan lekker.
Hier is het nog steeds veel regen, dus veel binnen. Genieten jullie nog maar lekker aan de andere kant, veel plezier!
x ons

Jos en Lia

Leuk jullie te volgen!! Geniet van alles wat op jullie pad komt.
Liefs Jos en Lia

Jos en Lia

En nog gefeliciteerd met Ab.

Anton&Tessa

Hier is de vakantie ook weer voorbij, morgen weer aan de slag. Jullie gaan de auto halen, dus ook voor jullie gaat "het echte werk" beginnen!

Groetjes uit Obdam

annemiek

zo nu voor de derde keer proberen te reageren op jullie verslag.mona kom jij wel aan je rust toe met jara,wat een boefje om niet te slapen,kan ze ook niets aan doen maar wel lastig. ed en jennie passen jullie goed op mijn zusje dat er geen gekke dingen gebeuren ,vaakbals jullie weg zijn is er wel wat aan de hand .geniet met elkaar van de mooie reis en een dikke kus van mij en mijn kinderen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Martijn en Mieke

Veel plezier!! De eerste foto's zien er heerlijk uit!! Hier blijft het maar somber.. ;) Geniet er lekker van!!!
xx Martijn en Mieke

Elly Visser

Hoi allemaal,
De eerste foto's zien er prachtig uit. En wat een mooi weer. Zo te zien haalt Jara de slaap weer in, nou jullie nog. Veelplezier verder en ik blijf jullie volgen.
Liefs, Elly

Gerda en Jaap

Hoi vrienden . Mooie fotos . Wat zie ik nu heb je een aanhanger ook mee?? Wel lekker denk. Kan je ook boven de grond slapen. Zie ook dat alles er op zit. Water en koken mooi kompleet . (denk) Mijn koffer schiet ook lekker op hoor . Is nu zo maandag . Groeten Gerda en Jaap

Maaike

zo fijn dat de reis erop zit en jullie vakantie nu echt kan beginnen. Ziet er iig super uit op de foto. Geniet ervan! Leuk om te zien hoe jullie het daar hebben.

x