Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

Katherine

Hier het vervolg.....
De 2e nacht in het hotel ging het al een stuk beter. Viggo niet wakker geweest en Jara maar 1,5 uur. In de ochtend naar het informatie centrum geweest en vervolgens de kids weer even geslapen en daarna zijn we naar Mindil Beach Market geweest. Niet een hele grote markt maar wel leuk. Overal eetkraampjes en snuisterijen. Dus hier ook maar lekker gegeten de kids heerlijke poffertjes en wij een broodje Gyros. Heerlijk. De volgende dag hebben Jenny en Ed, na eerst bij de verkeerde autoboer geweest te zijn, de auto gehaald. Hier hadden we nog even een meevaller. In Nederland hadden we de aanbieding gekregen om een trailer te huren a 50 dollar per dag. Dit vonden we even te gek worden dus dat hadden we niet gedaan, maar Terry (de verhuurder) wilde graag dat de trailer voor 3 oktober in Perth was, dus mochten we hem gratis meenemen. Hoe handig zo'n ding. Koelkast, bed, ruimte en nog veel meer. Super handig dus. Mam had ondertussen de boodschappen gedaan met de kids. Dus na ruim een uurtje konden we vertrekken richting Litchfield NP. Gezien de tijd zijn we meteen doorgereden naar Wangi Falls. Hier de tent van de auto opgezet en de trailer gereed gemaakt. Een erg zweterig klusje gezien de hitte. Maar goed na wat gemedder stond de trailer en konden we een duik gaan nemen in de pool! Wat een heerlijkheid. Ook de kids vonden het heerlijk. Jara was zelfs erg gebelgd dat ze er uit moest. Toen kwam operatie eten. Jenny de worstjes braden en Mona de sla en de aardappelen tot zover geen probleem. Mona was klaar en moest nog even naar het toilet Worstjes klaar en wij maar wachten op Mona..en maar wachten. Toch maar begonnen, Jenny werd wat ongerust dus ging maar even kijken bij de toiletten en ja hoor daar liep ze te dwalen, was de weg kwijt op een camping van 35 plaatsen hoe knap! De nacht zijn Ed, Jara en Viggo goed doorgekomen alleen Jenny en Mona hebben het behoorlijk koud gehad. In de ochtend de spullen opgeruimd en weer even gezwommen, toen naar Tolmer Falls gereden. Een hele grote waterval waar je helaas niet kon zwemmen i.v.m. de vleermuizen. Maar wel erg mooi. Daarna naar Florence falls gereden. Het was 400 meter naar de waterval, inc 135 traptreden naar beneden. Jara zat bij Jenny op de rug en na 100 meter had je een lookout naar beneden op de waterval. Mevrouw had haar zinnen gezet op zwemmen en was dus erg gebelgd dat Jenny zomaar wegliep. Maar toen ze doorhad dat de trappen naar de waterval leidde was ze weer gerust. Hier was het wat lastig om het water in de komen, dus met wat hulp lagen Ed, Jenny en de kids er snel in. Toen Mona nog. Op de rotsen zitten en dan moest je even wat ophoog huppen en het water in. Maar Mona vergat even te huppen....je raad het al, bikini vast aan de rots en daar hing ze dan. Helemaal in een deuk lag ze natuurlijk, Jenny haar los gemaakt, maar de bikini bij de kruis tot de helft gescheurd. Na even te hebben gezwommen eruit. Ed wilde nog wat foto's maken, en ja hier ging de fotocamera te water. Gelukkig doet hij het nog wel. Daarna besloten we maar in ene door te rijden naar Katherine zodat we daar 3 nachten konden blijven staan. De spullen stonden dit keer super snel en Mona had ondertussen het eten klaar dus aan tafel, douchen en vrijwel snel er na te bed.
Vandaag een rustdagje gepland. Ontbeten, boodschappen gedaan, gezwommen in de Katherine Hot waters en 's middags nog even bij de camping in het zwembad gelegen. Morgen gaan we naar Katherine Gorge, een boottour....
Bij deze nog van harte gefeliciteerd (ome) Ab en (ome) Eef.
Tot de next time!!!

1 september
Vanochtend vroeg op pad voor de tour door de gorges. Was maar 20 min rijden dus dat viel alles mee. De boottocht was super mooi. Foto's volgen. Morgen een lange rij dag voor de boeg naar Kununnurra.

De Spruijtjes

Je bent lekker in de weer Mam. Lekker dat jullie de trailer erbij hebben. Geef Viggo en Jara een dikke zoen van ons. Liefs Jacco, Maureen, Kaj en Jet

EKU

Hallo luitjes,
Mona nu aan een nieuwe bikini? Leuk om jullie zo te volgen, beleef je het gelijk mee. Veel plezier.
Eef gaat nu naar de Alpen en wenst jullie een goede reis.
Groetjes Eef en Karin

buuf

haha wat een verhaal, zie t helmaal voor me mona!
erg leuk om jullie zo te volgen,
geniet er lekker van....groetjes voor allemaal,
veel plezier

grtjs, mun carool en indy xxx

co

hoy aussi gangers, jullie zijn goed bezig.ed geef mona in het vervolg een tomtom mee of laat er niet meer alleen gaan.ben laat met schrijven omdat jullie al 2x gebeld hebben.ed ,excuses voor het bellen in de nacht.je zal wel gedacht hebben.... ga zo weer uit eyen bij maureen en morgen kitty als ik niet moet werken.voorkant boven geschildert.dus vandaag met ZON droogt het goed.morgen een lange dag dus.doe voorzichtig en dikke kussen.bel 03-09- wel even dus rond 18oo jullie,s tijd.groeten

Elly Visser

Volgens mij is het nooit saai als Mona mee is. Ik herken dit wel. Ik zou ook gieren van het lachen.
Ga zo door Mona, dan blijven de verslagen erg leuk om te lezen. Fijn dat alles zo goed gaat.
Groetjes, Elly

Evelyn

Wat een hilarisch verhaal, dolle boel bij jullie en super mooie foto's al!

rob

Hoi daar down under.

Jullie hebben schitterend waar daar. Mooie foto's worden er gemaakt.

Jullie hebben naast weinig slaap toch nog actief doorgereden. Een hoop lol onderweg en dan vergeet je het slechte slapen. Jara moet nog even in ritme komen. Als je thuis komt heb je weer hetzelfde, ze heeft gewoon veel last van de yetlag.

Geniet ze nog de komende weken. Wij hebben hier nu ook een paar dagen mooi weer om van te genieten.

groetjes aan ieder

Bianca

Hoi vakantiegangers!

Klinkt allemaal goed daar, op wat kleinigheidjes na. Ach een nieuwe bikini is natuurlijk nooit verkeerd :)

Ideaal dat jullie de trailer zo meekregen!

Veel plezier nog en geniet ervan,

Kus, Bianc

PS: hier gaat alles goed hoor!

Gerda en Jaap

Het is nu zondag middag 15.00. Koffer is echt klaar nu. Heb er ook echt zin in.Had je wil willen zien hangen Mona daar. Je moet wat meemaken Ed met die vrouwen . Je moet overal op letten. Wel mooi hoor die fotos ook leuk hoor. Co was gister te gast .Aten Chilli concarne Co vond het ook lekker. Lekker buiten gezeten 25 gr. Nu 20 graf en toe regen. Carl breng ons weg naar schiphol. Gerda zag er een beetje tegenop. Nu de groeten en jullie horen nog wel wat uit Thailand . (Denk)