Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

exmouth deel 2

Gister zijn we aangekomen in Exmouth, spullen uitgepakt en een duik genomen in het zwembad op de camping. Zowaar een keer een lekker temperatuurtje van het water, zo wat bij iedere camping waar we zijn geweest is het zwembad water bok maar dan ook bok koud. Dus dit was wel even lekker. Daarna boodschappen gedaan in het mega (niet dus) shopping centre. Maar alles was weer binnen en we besloten te uit eten. Wij daar een beetje gekeken niet veel te vinden. We moesten ook nog even tanken dus Jenny besloot het maar even te vragen waar we lekker konden eten in Exmouth, nou dat bleek bij Pinoccio te zijn, welke naast het zwembad van de camping te vinden was. Dus wij weer retour naar de camping en daar maar wezen eten.
Vandaag hadden we in de planning om wat in en rond exmouth te kijken en de volgende dag naar Turqouise bay etc zouden gaan, maar na het schip welke net voor de kust was gestrand en, bij de lighting house zijn geweest, waar we overigens wel in zee 2 walvissen zagen zwemmen toch vandaag maar naar Turqouise bay geweest. Wat was dit fantastisch zeg!! Sander Brink had ons al verteld dat het prachtig was, nou daar was echt geen woord van gelogen. Je loopt zo;n 200 meter naar links, gaat het water in, flippers en snorkels aan en zwemmen maar richting koraal en laat je mee voeren met de stroming!! En wat je dan allemaal ziet, allerlei vissen, koraal nog meer vissen werkelijk fantastisch. Volgens Ed is dit zelfs voor Co makkelijk te doen,
Maar helaas waren niet van huis gegaan met het idee om de hele dag weg te blijven dus rond 1 uur weer richting de camping gereden met in de planning om er morgen weer heen te gaan. Op de camping weer even gezwommen (waar Ed en Mona even de muggenbulten op jenny haar benen hebben geteld, kwamen op de bovenbenen al op 20) en verder niet zoveel.....maar morgen gaan we dus weer snorkelen.

Heel leuk om ook te lezen dat Co en Jaap genieten in Thailand. Ben benieuwd wat pap nu het leukste/mooiste deel van thailand vind. Hopelijk wordt het weer wat beterder daar en komen jullie wel een beetje bruin terug. Zoals wij...

Laughing

groetjes van ons

rob

Aan de foto's te zien hebben jullie erg beroerd weer. Die kopere ploert staat vaak aan de hemel, vervelend hé?
In Nederland echt Hollands weer, dus geniet nog maar een paar weken van het mooie weer en de leuke dingen. Voor je het weet is het weer voorbij. Als het leuk is gaat de tijd extra snel, maar dat zul je zelf ook wel merken.
Veel plezier nog de komende weken.

Jan en Juud

Hey Ed, Jenny, Mona en natuurlijk de kids,
Wat een prachtige plaatjes. Bij ons is het weer net ietsjes minder en de zee effies donkerder;-). Geniet lekker van jullie vakantie en kijk uit voor de haaien!
Groetjes, Jan en Juud

Spruijt

He allemaal,

De kaarten zijn ontvangen. Leuk hoor en wat een mooie foto's. Alles gaat hier z'n gangetje. Is wel stil hoor zonder jullie. Gelukkig nog maar 17 dagen en dan zijn jullie er weer. Mijn baan is erg leuk. Personeelsuitje was ook erg gezellig. Morgen nog 1 dagje en dan heb ik weekend en dan op naar zondag en maandag............de kermis. Veel plezier en stuur een beetje zon deze kant op. X van ons

co

morgen familie,wij zitten nu in ao nang. is net onder krabi.gister hele zonnige dag. vandaag begonnen met een buitje voor het stof.nu weer prachtig.goed resort,groot zwembad. wegover en het strand.denk toch dat weer beter is in kangeroeland .maar ala.maureen heerlijk dat het zo lekker gaat op je werk.jen je moet goed smeren.prachtig die kleine apen te zien zo op het strand.moos geniet ook lekker .laat ed maar een beetje werken.zitten jullie op schema? wij wel.nu dit was het weer voor even.allemaal dikke knuffels