Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

samenvatting van Ed tot nu toe.....

G-Day mates,

Ik moest jullie ook maar eens voorzien van wat informatie. Het werd te veel om nog op te slaan.
Het is weer een fantastisch avontuur maar dat begrepen jullie waarschijnlijk al uit de verhalen en de foto's die wij gemaakt hebben.
Wat is het toch een mooi werelddeel Australië zo veelzijdig de natuur het maakt niet waar je bent je komt van allerlei diersoorten tegen van hagedissen tot de wel bekende krokodillen. Maar dat geloven jullie wel.
ik maak hier zoveel mee met de mensen waarmee ik reis. Dit wil ik jullie niet onthouden.
Laten we beginnen met Jara. Dit was thuis al een klein varkentje maar die heeft haar eigen hier ontpopt tot een echt zwijntje ze is geen minuut schoon te houden en zo wijs als ze al wordt zelf al een beetje los lopen als we niet kijken en alles slopen er is geen tijdschrift of dvd speler veilig bij haar in de buurt en alles zelf willen doen. Geweldig kind dus.
Viggo wat zal ik daar eens over vertellen. Die lult de oren van je kop maar dat deed hij in Nederland ook al. Wijs wel nee hoe kom je erbij het begint een vreselijke wijsneus te worden. Hij overwint ook elke dag weer een van zijn ergernissen vieze voeten is hij niet meer bang voor gaat zelf nu de zee en het zwembad in. Ja echt een pracht mannetje.
Jenny ja wat zal ik daar eens over vertellen ja die heeft alles tot in de puntjes uitgestippeld geweldig toch en ja die doet weinig raars tot nu toe ja soms links zeggen en rechts wijzen maar ja dan kan je wel op alle slakken zout leggen. (je hebt ook mensen die richting willen aangeven maar dan ineens gaat de ruitwisser weer heen en weer.) we gaan het maar niet hebben over de hoeveelheid muggen beten die ze tot nu toe vergaart heeft op haar benen.
Ja en tot slot de smaak maker van deze vakantie tot nu toe is tocht wel met stip op nummer 1.... Mona.
Wat die allemaal aan de hand heeft geweldig ik ben van plan om daar een boek over te schrijven. Alvast een paar puntjes die ik jullie niet wil onthouden.
• dat een slaapzak een handig kapje heeft om je voeten in te doen. (we hebben maar verteld dat dit voor je hoofd is.)
• dat ze af en toe verdergaat met verhalen van drie dagen terug.
• Van de rots weten jullie al
en zo hebben we wel meer leuke dingen meegemaakt maar dat lezen jullie wel in mijn boek.
Nou even alle gekheid op een stokje we hebben het hier prachtig en ja we gaan over 16 dagen alweer terug jullie kant op. Ik kan er al bijna zin in krijgen elke dag klo.. weer.
Ps. Co het neuswiel van de aanhanger ging niet hoger of de kuilen waren te diep maar dat maakt niet uit ik heb niet in de middle off nowhere een lekke band gehad dat was een duurder en zwaardere klusje geweest en trouwens we voor andere mensen dit is niet geschreven in de Mac.

Gr Ed

Amanda

Heerlijk, zo'n verslag. Je voelt/leest/beleeft de mannelijke benadering, heerlijk!
Geniet er nog maar van, met je gezinnetje en schoonmoeder.
Liefs Amanda

Sander, Hanneke en Teun

Kolere wat een mooie reis zeg! Haalt het natuurlijk niet bij een weekje varen in de regen op de friese meren. Verschil moet er wezen. Vergeet Monkey Mia niet aan te doen. Kun je vissen op dolfijnen. Dus Ed, ff een hengeltje meenemen. Lekker dolfijn op de BBQ. Geniet ervan!!

annemiek

zo ed moest jij nu achter de p.c leuk om te lezen dat jara een slopertje is of wordt wij hebben en hadden er ook zo een daar weet mona alles van.en viggo is van de angst af om ook eens vies te worden lekker hoor krijgen jullie nog meer wasgoed. jennie trek een harnas aan tegen de insekten die het op jou voorzien nhebben.mona zelfs ik die nooit in een slaapzak slaap weet waar dat kleine ding voor is ,ed gedankt bvoor deze informatie het is weer eens wat anders dat jullie genieten is wel zeker en nu over een paar jaar weer .groeten en een dikke kus .

Co en Jaap

Nu Ed jeheb het maar goed met 2vrouwen.De was word natuurlijk voor jou gedaan.Co en ik moeten dat allemaal zelf .En zingen er bij ff Hoppa Hoppa en Alles ruikt weer als een roosje. Hadden gister een hele mooie dag . Waren met een long trailboot mee naar 4 eilanden geweldig mooie natuur. We hadden Hong Island Deang Island Hong lagoon en Lading Island.En jij zei dat Co niet kon snorkelen maar ikheb gezien en hij kon het goed .Echt waar . En het was knap diep hoor. Veel papegaai vissen en groote Barracudas gezien . Met brood voeren kwaamen ze echt om je heen zwemmen. Was echt een lange dag van 07.00 tot 16.00 uur . Vandaag weinig gedaan de auto laten wassen zat veel teer op . Hadden een kleine schraap erop ook ff weg laten werken . Toen ff in de buurt bij Krabi gekeken en terug naar het zwembad. We hebben hier net 2 dagen bij geboekt . We hebben Top hotel 3 sterren netjes en schoon . Morgen kijken we weer. Gr van de DOS AMIGOS.

Elly Visser

Ik was even op achter geraakt, maar ben weer helemaal bij. Super foto's en de zee is daar echt turkoois. En inderdaad, de tijd gaat zomaar voorbij. Geniet zo lang je kan. Groetjes uit Waarland.