Ed-Jenny-Viggo-Jara-Mona.reismee.nl

Coral Bay

Hier zijn we dan weer....nog maar 2 weekjes te gaan, tjee wat vliegt de tijd hier zeg

Maar goed waar waren we, Ed was uiteraard vergeten te vermelden in zijn verslag dat we die dag een heerlijk relaxdagje hadden op Turquoise Bay en Oyster stack. De dag erop zijn we vertrokken naar Coral Bay, was een relatief kort ritje van zo'n anderhalf uur. Hier aangekomen konden we nog niet inchecken op de camping dus de zee maar even opgezocht, wat snel gaat aangezien heel coral bay uit 1 weg bestaat, een shopping centre heeft van maar liefst 5 winkels waarvan al 2 voor snorkel en duik huur dingen dus tel uit je winst. Maar de zee stelde ons wederom niet teleur, wit strand, azuurblauwe zee, even wat de zee in lopen en tada de vissen en het koraal.....wat een vervelend leven hebben wij toch zal ed wel zeggen. Dus wat doe je als je 2 dagen in Coral Bay bent....zwemmen, snorkelen en zonnen.....en nu dan even internetten.

Verder niet zoveel te melden, morgen richting Carnarvon en daarna naar Monkey Mia om de dolfijnen te zien..

gr

PS Alvast een fijne kermis iedereen!

Marleen,Wim,Rinie

Zeker hebben jullie een vervelend leven Haha knipoog ;-)
Hier is het net Herfst
En jullie missen verder ook niks van hier
Alleen de kermis van het weekend
Maar ja die vakantie is nog veel mooie er dan de kermis
Nou geniet nog die twee weken
Als je terug komt is het echt herfst Dus stop de zon ff in de koffer
Hebben wij ook nog ff zon
Wim komt vandaag uit ierland Dus ben hem ff halen
Groetjes Van Fam Goudsblom

de spruijtjes

Even de uitslag van Kaj z'n voetbal; 7-0 en jawel 2x gescoord.

kaj

even een berigtje van my. ik heb 2x gescoord. goed he. we hebben 7-0 gewonen. ik mis julie. tot over 14 dagen. kus kaj

Claudia en Michel en de kids

Hoi allemaal,

Wat heerlijk om die foto's te zien en erg leuk om jullie belevenissen te lezen! Ziet er echt mooi uit daar...! Hier is het al herfst hoor! Dus geniet er nog maar even van!

Groetjes,
Michel, Claudia, Jenthe, Bo & Quinty

Co en Jaap

Alswe dit Schryven is het nog maar 05.00 uur bij jullie.We zijn gister ff naar een groote supermark geweest in Krabi is vlak bij het vliegveld.Want het regende .flink gister. koffie gedronken. Toen lekker zitten lezen enzo . Die dag ervoor hadden we een weerreld Zij met zon groote speedboot naar Phie eilanden gweest .we hebben de fotos gezien van die Tzunamie .Voor de rest zie er hiet veel meer van . Was een pracht dag . De boot ging 52 knopen 400 pk .Ook nogeen eiland aangedaan waar een film van James Bond is opgenomen .Was niet een paradys .Maar nuu ook echt toeristis . Co zei die eilande groeplicht niet boven Sumatra. Ik ga afsluiten .Gaan nu rijd naar de andere kant Dat is de chinese zee.De gof van bengelen Maxzzel